sobota, 5 lipca 2014

Rozdział 13

-Możesz powtórzyć?
-Dostałam propozycję pracy.
-A to wcześniej.
-Jesteś cholernie uparty, wkurzający, głupi, troskliwy.-Zaczynam wyliczać gdy wstaje by do niego podejść.- A ja jestem głupia,bo zakochałam się w tobie.-Mówię po czym chce iść do łazienki, ale dłonie Tomka, które oplatają mnie w tali, skutecznie mi to uniemożliwiają.-Puszczaj mnie!
-Nie.
-Dlaczego?
-Chce to jeszcze raz usłyszeć.
-Kocham cię.Zadowolony?
-Bardzo.-Mówi po czym wpija się w moje wargi. Próbuje być obojętna na to, ale nie umiem. Za bardzo tego chcę.W końcu po dłuższej chwili oderwał się ode mnie i powiedział 3 najpiękniejsze słowa, które zawsze chciałam usłyszeć-Kocham cię, Mała.


-Wiesz kiedy zrozumiałem, że cię kocham?-Zapytał Tomek, gdy już leżeliśmy w łóżku.
-Nie wiem.
-Kiedy urodził się Kuba. Chciałem tak bardzo zacząć od nowa albo przynajmniej powiedzieć ci o moich uczuciach.
-To czemu tego nie zrobiłeś?
-Bałem się, że mnie odrzucisz. Potem pojawił się ten Wojtek. Widziałem, że on się tobą tylko bawił. Nigdy tak naprawdę nie chciał odejść od żony. Skrzywdził cię. Nie chciałem żebyś mnie ponownie odrzuciła. Wolałem trzymać się z boku.
-To dlatego go pobiłeś?-Pytam zdziwiona.
-Tak.Wiem może to głupie z mojej strony, ale po prostu czułem, że muszę to zrobić.
-I bardzo się cieszę, że to zrobiłeś. Mój ty walczaku.-Mówię po czym całuje go w kącik ust.
-Rozmawiałaś dzisiaj z Kubą?
-Właściwie to nie. A ty?
-Też nie.
-To co dzwonimy do niego?-Pytam i nie czekając na odpowiedz wstaję i idę po telefon, który cały czas leży w torebce.
-Majka czy ty możesz raz być grzeczna?
-Przecież jestem cały czas.-Odpowiadam mu na odczepnego, bo widzę sms od Dagmary.
"Właśnie widziałam jak NIE JESTEŚCIE razem. Gratulacje :* I nie próbuj się wykręcać mam oczy. Poza tym Paulina mi to potwierdziła."
-Hahahahaha-Zaczynam się śmiać po przeczytaniu tej wiadomości.
-Co się stało?-Pyta Tomek. Nie odpowiadam tylko podaję mu telefon.
-No to wygląda, że już trzeba wszystkim oznajmić, że jesteśmy razem.-Mówi gdy oddaje mi telefon.
-Taa i koniec ze świętym spokojem. 
-Mówisz?
-Tak, bo teraz zaczną nam ślub planować.
-To wiesz co? Lećmy do Las Vegas i tam się ożeńmy.
-Hahaaha. Kocham cię.-Mówię po czym kładę się z powrotem koło niego.-I co ja mam jej odpisać?
-Nie wiem ty jesteś kobietą. Powinnaś się znać na takich rzeczach.
-No to ja nie wiem czy dobrze zrobiłam, że jestem z tobą. Jak ty się...-Dalsza część mojej wypowiedzi umknęła gdzieś w świat, bo Tomek zaczął mnie gilgać. Ja go chyba kiedyś uduszę.
-Nie wiesz czy dobrze zrobiłaś, tak?-Mówi i zaczyna jeszcze bardziej się nade mną znęcać, bo postanowił przygnieść mnie swoim ciężarem ciała oraz zacząć lizać językiem po moim ciele.
-Tomek-Jęczę gdy jego język odnalazł mój pępek.
-Słucham.
-Mógłbyś przestać?
-Yhm. Tylko powiedz, że jestem super, ekstra seksowny, kochasz mnie nad życie i nie żałujesz, że jesteśmy razem.
-Tak zgadzam się z tym.
-Nie, ale musisz to powiedzieć.
-Ech.No Tomek. Już.-Poddaję się.-Masz super seksowny tyłek i zarost. Nie żałuje, że jesteśmy razem.
-Ale tam coś jeszcze było.
-Hym. Ciekawe co?-Droczę się z nim.-Może ty wiesz?
-Może.Ale myślę, że ty też wiesz.
-Tak myślisz?-Pytam przygryzając wargę.
-Tak.-Mówi po czym ponowie tego dnia wpija się w moje wargi.-Kocham cię.
-Ja ciebie też.
-Majuś a ty coś mówiłaś o jakiejś pracy.
-Ech no tak. Mam być psychologiem.
-Hahahaha.-Zaczyna Tomek.-Ale kochanie ty już jesteś psychologiem.
-Tak, ale tu chodzi o to że mam być indywidualnym. Dla jednej osoby.
-No to w czym problem?
-Prawie mnie w domu nie będzie. Znowu zaniedbam Kubę. Poza tym nie wiem czy dam sobie radę.
-Ty? Jesteś przecież najlepsza w tej branży.
-Jejku Tomek ja coś czuję, że tu chodzi bardziej o sprawy prywatne niż sportowe.
-Majka dasz sobie radę. Jeśli nie to zawsze możesz zrezygnować.
-Tomek do cholery za dobrze mnie znasz.-Zaczynam z uśmiechem.-Doskonale wiesz, że jeśli się tego podejmę to nie zrezygnuje.
-I za to cię najbardziej kocham, Mała.Ale teraz już chodź spać. Jutro czeka nas ciężki dzień.
-Masz rację. W końcu trzeba będzie wszystkim powiedzieć.Jeszcze mecz...
-Kochanie przestań się zamartwiać tylko idziemy spać.-Mówi Tomek i odkłada mój telefon na stolik i mocno mnie do siebie przytula.
-Dobranoc. Kocham cię.
-Śpij dobrze. Też cię kocham Mała.
************************************************************************************
 Przepraszam, że taki krótki, bezsensowny i cukierkowy, ale kompletnie nie mam na niego pomysłu.
Kolejny jak będzie tu 14 komentarzy. (Nie liczą się informacje o nowym rozdziale.)
Wojtek... Kolejny bohater. Jak myślicie czy Majka go gdzieś jeszcze spotka? Jak tak to gdzie. Namiesza on w ich życiu?
Pozdrawiam :*

23 komentarze:

  1. nareszcie!!! w końcu wyznali sobie miłość;)czekam na koleiny

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jak słodko *-* Tomek i Majka pasują do siebie bez dwóch zdań.
    Dagmara wszystkowiedząca, haha XD Ślub w Las Vegas to na pewno dobry pomysł :)
    Pozdrawiam z fotela, "masz seksowny tyłek i zarost" jako słowa przekupujące hahaha
    Buziaki :*
    http://znam-cie-dobrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro się pytasz, to na pewno Wojtek sie pojawi i namiesza ;/ Ale lubię jak się coś dzieje, więc czekam na to ^^ Może będzie miał związek z tą nową pracą Majki? A takie cukierkowe rozdziały tez są potrzebne ;) Dobrze, że w końcu są razem!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuje, że ten cały Wojtek namiesza w ich życiu i to bardzo ;p I nie przepraszaj że taki cukierkowy bo ja takie uwielbiam ;)
    Jea! Mamy to 3:0 z Iranem ! :D Sorry, że to tu pisze ale tak się cieszę, że uśmiech mi z twarzy nie schodzi. Musiałam :)
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział :D
    Znając Ciebie to Wojtek pewnie namiesza w ich życiu.Mam rację? :D
    Jak ja kocham takie cukierkowe i sielankowe rozdziały.Są po prostu jednym słowem boskie.Więcej takich proszę ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie jest tak jak powinno czekam na nastepny
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie cukierkowe rozdziały ;3 a co do Wojtka to pewnie pojawi się w najmniej spodziewanym momencie i sporo namiesza. Czekam na następny :8 i przy okazji zapraszam na epilog http://odezwij-sie.blogspot.com/2014/07/you-have-been-one-for-me.html
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Serdecznie zapraszam na nowy rozdział http://wherever-will-you-go.blogspot.com/. Jeśli masz ochotę to wpadnij :)
    POZDRAWIAM !!!
    Paulka
    ps. Wszystkie zaległosci na blogach nadrobie niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na http://zycie-jest-za-krotkie.blogspot.com/2014/07/rozdzia-trzeci.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no, oni tak nie są razem, jak ja nie kibicuję Resovii xD
    czekam tylko na tego Wojtka, bo może tam namiesza i TOmuś będzie musiał pokazać, jak bardzo ją kocha :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam za spam pod rozdziałem, ale nigdzie nie zauważyłam stosownej zakładki :)
    Z przyjemnością informuję, że na eteryczno-erotyczna.blogspot.com pojawił się 18 rozdział.
    Zapraszam serdecznie,
    India ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero teraz, bo nie miałam czasu ;//
    Ależ słodkoo :D
    Mam nadzieję, że tak będzie już zawsze, czekam na więcej i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wronka, Adriana oraz "Żyj pełnią życia" czyli http://one-part-przemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałabym, jeśli nie życzysz sobie informowania o nowym rozdziale po prostu napisz ;)

      Usuń
  16. Słowa "kocham cię" padły więcej razy niż ja słyszałam przez całe swoje życie! haha Ale bardzo się cieszę, że oni w końcu są razem! Zawsze to jakiś krok naprzód. :)
    Pozdrawiam! :**

    OdpowiedzUsuń
  17. tak jak prosiłaś, zapraszam do siebie: http://ii-need-a-hero.blogspot.com/ ;) pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ojejciu jak słodko *.* uwielbiam ich :D coś czuje, że ten cały Wojtek niedługo się tu pojawi i nie będzie za ciekawie..
    a w wolnej chwili..
    #32 na nie-mogę-zyc-bez-ciebie.blogspot.com zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. słodko, slodko, ale w dobrym tonie. co do Wojtka, na pewno namiesza, musi! mam swoją koncepcję co będzie się działo, nie zdradzę i czekam na kolejny
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę Cię zdradź, bo ja też mam pewien pomysł, ale chce też usłyszeć wasze opinie.

      Usuń
    2. a że pojawi się "przypadkiem", Tomcio będzie zazdrosny, Majka nic złego w tym widzieć nie będzie i będzie kłótnia kochanków. taki mały standard :)

      Usuń